חשיבה תקשורתית היא המפתח לניצול מיטבי של משאבי הארגון. 

להלן מספר אפשרויות התקשרות שמטרתן לאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לשלב פעילות של יעוץ תקשורתי בעסקיו: 

 

הסכם ריטיינר חודשי: 
בניית תכנית אסטרטגית לשם מיצוב ועיצוב זהות מקצועית של המשרד. במסגרת זו משרדך יזכה לטיפול מלא ושוטף הכולל יחסי ציבור, בניית אסטרטגיה תקשורתית-שיווקית וביצועה, ייעוץ פרסומי ושיווקי, ייעוץ לפיתוח עסקי, מערך שימור לקוחות ופגישות ייעוץ קבועות.

 

תשלום על פי 'הצלחה': 

אנו בטוחים בעצמנו. כה בטוחים שמוכנים לספוג את העבודה ולהותיר אותך רק עם התוצאה. במסגרת זו התשלום יבוצע אך ורק על ידיעות שפורסמו בכלי התקשורת. אין הצלחה- אין כסף! העלות במקרה זה תלויה במדיה בה פורסמה הידיעה. 

 

קמפיין- ליווי פרויקט מסוים: 

במסגרת זו העלות נקבעת לפי אופי הפרויקט והגדרת היקף הפעילות. 
 

יעוץ נקודתי: 

יעוץ בנושא יחסי ציבור, שיווק, פרסום, תוכן שיווקי, שימור לקוחות, בנית תוכנית מיתוג וחדירה. במסגרת זו  התשלום מתבצע לפי עלות שעת ייעוץ. 
 

ביצוע והקמת מערכים ייעודיים: 

בניית מערך פרסום, בניית אסטרטגיית יחסי ציבור, בניית מערכת לשימור לקוחות, בניית תדמית (אתר אינטרנט, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור וכד'). במסגרת זו, העלות תלויה בסוג המערך ובמורכבותו.  
 

 

רוצה להבין מה ההבדל בין יועץ תקשורת, דובר, יחצ"ן?

התקשר/י! כעת ללא התחייבות