לידים או מוניטין? מכירות מיידיות או בניית העסק לאורך טווח.
זה אחד האתגרים עימם מתמודד בעל עסק. מצד אחד עשוי בעל עסק להשקיע את מירב משאביו כדי להשיג לקוחות בטווח המיידי אלא שללא בניית מוניטין, לאורך זמן עלויות הגיוס של לקוחות יהיו גבוהים והתחרות מול המתחרים תהיה קשה יותר.
זו הסיבה שכל עסק חייב לשלב – מכירות ושיווק ויחסי ציבור.

השינויים העוברים על כלי התקשורת מחייבים בעלי עסקים בניהול יחסי ציבור גם בדיגיטל שכן מסיבות שונות אי אפשר לנהל יחסי ציבור רק במדיה המסורתית.
האינטרנט יכול לשמש קרקע פורייה לפרסום, למיצוב, לבניית מוניטין ואפילו ללכידת לקוחות בזול.

ניהול יחסי ציבור בדיגיטל ייצר לנו נוכחות ברשת ומאפשר למנף את פעילות יחסי הציבור. פעילות ערה באינטרנט וברשתות החברתיות מסייעים גם ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור שלו.
בנוסף ולא פחות חשוב, רכישת "נכסים" דיגיטליים עשויה לסייע לנו ביום סגריר במקרה שפלוני יחליט לפגוע במוניטין שלנו מסיבה כלשהיא.


אמצעי התקשורת השיווקית הקיימים כיום לרשותו של ארגון הם מגוונים, יחסי הציבור הופכים לרלוונטיים מיום ליום כאשר הם יוצרים חשיפה איכותית ושיח אובייקטיבי אודות הארגון אולם לעיתים אין בכך די ויש להשלים את פעילות יחסי הציבור גם בפעילות באינטרנט, ברשתות החברתיות ובתוכן שיווקי.

בין כל אמצעי התקשורת השיווקית הקיימים כיום לרשותו של ארגון, יחסי הציבור הופכים לרלוונטיים מיום ליום כאשר הם יוצרים חשיפה איכותית ושיח אובייקטיבי אודות הארגון. 
אלא שביחסי הציבור בתקשורת הכללית אין די ולעיתים חסמי הכניסה של כלי התקשורת הארציים, גבוהים.

ארגון עסקי אינו יכול להרשות לעצמו להתבסס רק על יחסי ציבור. אלא שעבור ארגונים קטנים, גם הפתרון של פרסום עלול להיות יקר מידי לטווח הרחוק.
רשת האינטרנט לעומת זאת, מהווה קרקע פורייה לפרסום, למיצוב ולבניית מוניטין לטווח הרחוק ובזול.
 

הגיעה העת לחדש את האתר שלכם? בוודאי

הגיע הזמן לחדש את התכנים באתר? תמיד

הגיעה העת להיכנס לעולם הפייסבוק,הטוויטר והלינקדאין? ברור

זה הזמן להעצים הצלחות, לשתף מניסיונכם ולעשות פעולות שיחזקו את החשיפה שלכם.
זה הזמן לטוות קשרים חדשים, לרענן ישנים וליזום שיתופי פעולה

לשם כך צריך:

  1. לחדש את האתר – איפיון מחדש, כתיבת תכנים ובניה

  2. לחדש את הלוגו

  3. לפתוח בלוג למשרד.

  4. לייצר ניוזלטר

  5. להקים פרופילים ברשתות החברתיות

  6. לפתוח קבוצה בפייסבוק ובלוג

  7. לרכז את המופעים בתקשורת

 

לעשות גם יחסי ציבור באינטרנט וגם ניהול מוניטין

משרדנו מעניק מעטפת שלמה של יחסי ציבור באינטרנט הכוללת איפיון והקמה של אתר אינטרנט, פייסבוק ופעילות ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט- מניעה וטיפול במשברים, ניהול של מידעונים (ניוזלטרים) ובלוגים, תוכן שיווקי ועוד.

מטרת הפעלת תוכנית יחסי ציבור באינטרנט, היא ליצור נוכחות ברשת לאותו הארגון ולמנף את פעילות יחסי הציבור גם בפלטפורמות מקוונות. פעילות ערה ברשת ונוכחות מוגברת של הארגון בקהילות מקוונות יסייעו ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור שלו. 
תוכנית העבודה שאנו מציעים כוללת בחינה מדוקדקת של המצב הקיים, זיהוי הפוטנציאל בתוך הארגון, ויצירת תהליך שיביא להגברת השיח על הארגון ברשת. 

מספר שלבים לדוגמא לתהליך עבודת יחסי הציבור באינטרנט : 

שלב ראשון

מחקר נוכחות מקוונת של הארגון – רמת המיקרו
בדיקת אזכורים במנועי החיפוש – כמות ותוכן
סקירת אתר הארגון (במידה ויש)
תדמית ארגונית ברשת – כתבות חיוביות/שליליות, טוקבקים.
נוכחות ברשתות החברתיות – Café The Marker  , Facebook .
זיהוי מאפייני נוכחות מקוונת של ארגונים דומים – רמת המאקרו
מיפוי נוכחות מקוונת – אתרים מתחרים, אזכורים וכו'. 
בדיקה - פעילות יזומה של מתחרים
ניתוח המצב הנוכחי ע"פ מודל SWOT –  חוזקות ,חולשות של הארגון, הזדמנויות,איומים מחוץ לארגון. 
זיהוי גורמים מסייעים בתוך הארגון-   טקסטים קיימים, בעלי תפקידים. 
הערה: שלב זה יחל בפגישת עבודה עם הלקוח לקבלת תמונת מצב עדכנית ולתיאום ציפיות. 


שלב שני

הגברת נוכחות הארגון ברשת: 
בניית התשתית לתהליך העבודה – זיהוי אלמנטים בתרבות הארגונית שיהיו בסיס לעבודת יחסי ציבור (פרסים,מיזוגים,גיוס עובדים חדשים).
איפיון ובנייה של אתר אינטרנט במידה ואינו קיים
יצירת מאגר תכנים לשימוש מקוון – מקצועיים וייחודיים לארגון.
יצירת ערך וויקיפדיה ללקוח/ארגון – מידע אובייקטיבי, תמציתי המשולב עם פרטים אטרקטיביים. 

פתיחת בלוג, עמודים רשמיים ברשתות החברתיות:ויזום של קבוצות
ניהול פרופיל – ניהול פרופילים ברשתות חברתיות המתאימות לאופי הארגון. 
עמוד מעריצים בפייסבוק – עמוד המעריצים יהיה עמוד רשמי, יתעדכן באופן תדיר בשינויים, עדכונים וחדשות הנוגעים לארגון, יכיל פריטים גרפיים נחוצים וחומרי מלל מקצועיים. העמוד יהיה מופץ באופן וויראלי. 
בלוג קבוע באתר בלוגים אחר הנהנה מתדמית עסקית ומקצועית, עם קהל קוראים רחב ומקצועי. יהיה זה בלוג מקצועי שיעודכן תדירות בתכנים מקצועיים ו/או אישיים ע"י גורמים מקצועיים בארגון ויוכל להרחיב התעניינות בארגון בקרב קהל היעד. 
הפצת מאמרים מקצועיים – שימוש בטקסטים מקצועיים והפצתם באתרי מאמרים מקצועיים, יגביר נוכחות ברשת ואזכורים במנועי החיפוש.

*  כל אייטם ילבש צורה שונה ויפורסם באתרי תוכן שונים
קידום מבוסס תוצאות בגוגל ובפייסבוק על בסיס תקציב חודשי.
יצירת ממשק המקשר בין האתר, הבלוג, דף הפייסבוק, הניוזלטר והמאמרים שיפורסמו באתרים השונים.
      
 

שלב שלישי- קמפיין ממוקד מטרה

בחירת מסר מרכזי להפצה וויראלית ברשתות החברתיות
על מנת למצב את הארגון כמקצועי בתחומו, שונה ולבדל אותו ממתחריו, ייבחר מסר מרכזי אותו נבליט במגוון דרכים – סרטון שיופץ ברשת המספר על אירוע , מודעה מושכת-עין הקשורה לארגון , וכיו"ב. 
‏YOUTUBE הפקת סרטוני תדמית/ טיפים, העלתם באתר והפצתם. 
 

ניהול מוניטין באינטרנט- שתי ציפורים במכה אחת

 

המטרה היא לייצר נכסים בני קיימא על שם העסק כדי לקדם את מוניטין ברשת לאורך זמן וכדי להכין תשתית טובה למקרה של פרסום שלילי.

במסגרת זו נפרסם תכנים שיקדמו את המותג באופן ישיר מבחינה תדמיתית וכן נפרסם תכנים שאין סיכוי שיקבלו במה בתקשורת הרגילה.

מדובר בקידום תכנים באינטרנט וניהול תוכן בפייסבוק: רכישת דומיינים על שם המותג בווראיציות, נפתח פרופילים ונעלה פוסטים ברשתות, נפתח בלוג בוורדרס, תפוז, ישראבלוג  או קפה דה מרקר או באתר אחר ונפרסם 2 מאמרים בחודש.

הבלוג, הפייסבוק יקבלו ביטוי גם באתר.
נארגן כתבות עם קישורים מאתרי חדשות מובילים.

נעשה אופטימיזציה של האתר- הן על שם המותג והן על 2 ביטויים עיקריים/ מילות מפתח.
על כל זאת ועוד נשמח להרחיב בפגישה.