השירותים שמשרדנו מעניק למשרדי עורכי דין

  • יעוץ אסטרטגי ובניית תדמית לצורך בידול משרד עורכי הדין, חיזוק המותג והרחבת הפעילות העסקית. 
  • ייעוץ תקשורת, יחסי ציבור ושירותי דוברות למשרדי עורכי דין. 
  • שיווק ופרסום: בנית אתר אינטרנט, כתיבה שיווקית, מידעונים, פרסום. 
  • מיזוג בין משרדים, שידוך בין משרדי עורכי דין לשיתוף פעולה עסקי, קניה/ מכירה של משרד, המלצות על עו"ד בתחום מסוים, איתור עובדים. 
  • פיתוח עסקי: הכנה וביצוע תוכניות לכיבוש נתחי שוק 
  • שימור לקוחות 
  • מיתוג המשרד Corporate Identity 
  • עסקים וקהילה 
  • הפקת כנסים ואירועים 
  • עריכה ושימוש בסקרים 
  • שיווק באינטרנט וקידום ברשתות חברתיות 
     

ייעוץ שיווקי לעו"ד Legal Marketing 

בעבר הסתפקו משרדים במוניטין שרכשו, בקרב הלקוחות, כך שמרבית תנועת הלקוחות הגיעה "מפה לאוזן". המציאות היום מחייבת היערכות מורכבת יותר לשימור לקוחות ולמשיכת לקוחות פוטנציאלים. לשם כך, ההתנהגות הארגונית חייבת להיות מוטה שיווקית ותקשורתית: ראשית יש לחזק את המותג ואת מחויבות העובדים לו על ידי מיקסום הפוטנציאל הקיים ברשת הקשרים והיכולות של כל עובדי המשרד. 

לשם כך, שומה על כל ארגון לפעול על פי תכנית אסטרטגית מסודרת המנתחת את התחומים מוטי הרווח, אלה שחשוב לקדם מבחינת מיצוב המשרד. אנו נוביל תהליך אסטרטגי במסגרתו נבנה תשתית לפעילות תקשורתית שיווקית מול קהלי היעד של המשרד= גיבוש סט ערכים מנחה, מסר מבדל המהווה יתרון תחרותי, כתיבת סיפור המותג, בניית תיבת מסרים רלוונטיים לקהלי היעד השונים. 

אנו נאתר תכונות המבדלות את המשרד מהמתחרים, מתן מענה לצרכי קהל היעד וגיבוש סט פרמטרים תדמיתיים עבור המותג. 

כדי לגבש אסטרטגיה למשרד עורכי הדין, ננתח את אפיון האתגר- אתגרים והזדמנויות, חזון, קהל יעד, מתחרים, חוזקות/ יתרונות תחרותיים, חסרונות, הזדמנויות, מיצוב/ ערך המותג, אסטרטגיה ולבסוף נתרגמם לכדי טקטיקה= תכנית עבודה שמסגרתה נמליץ על פעילות מכוונת מטרה בהיבטים שיווקיים ותקשורתיים. 
 

יעוץ תקשורתי למשרדי עו"ד

הדרך הזולה והיעילה למצב את משרדך, לבנות לו מוניטין, לשמר לקוחות ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים, היא באמצעות פעילות תקשורתית אקטיבית ומגוונת.


במילים פשוטות- יחסי ציבור לעורכי דין:

ליווי הפעילות העסקית בפעילות יחסי ציבור, תצרוב את קיומו של המשרד בתודעת קהל היעד ותחזק את המוניטין שלו. מינוף הפעילות המשפטית והעסקית של המשרד מסייעת לחשיפת ההתמחות וההישגים. יחסי הציבור לעורכי הדין, יעסקו בנושאים הנמצאים על סדר היום של החברה, הן מבחינת הפעילות המקצועית והן ברמת המאקרו. 

המיצוב בכלי התקשורת נעשה באמצעות חשיפת והעצמת הפעילות השוטפת. התבטאות בנושאים מקצועיים שעל סדר היום ושמצויים בליבת העשיה של המשרד ממצבת את משרד כמומחה בתחום. 

אנו מתמחים במיצוב משרדי עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים באמצעות כלי התקשורת. פעילות יחסי הציבור למשרדי עורכי הדין, כוללת ייזום כתבות ומאמרים בכל אמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, דוברות וקשרי עיתונות בהיבטים הרלוונטיים השונים. צריך ללוות את הפעילות במאמרים שמשלבים תובנות מקצועיות ואידיאולוגיות. מאמרים אלה יופיעו באתר, בבלוג, באתרי אינטרנט ובעיתונות וישוו למשרד אופי של מי שיש לו חזון בנוסף לידע, יצירתיות ונסיון מקצועיים.

יחסי ציבור לעורכי דין מסייעים בחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, בחיזוק המחויבות של העובדים למשרד ו"גאוות היחידה" ובמשיכת לקוחות פוטנציאלים. 

בהנחה שנזכה לשיתוף פעולה, אנו מתחייבים להביא אתכם לקדמת הבמה. 

הסברה 

כל ארגון חייב שתהיה לו תעודת זהות שמגדירה אותו והתחרות הרבה מחייבת בידול. לאחר הגדרת המאפיינים היחודיים של המשרד יש להטמיעם גם באמצעות הסברה וכתיבת תוכן שיווקי. 

אנו נבנה עבורכם אתר תדמיתי/ שיווקי אפקטיבי שייצג אתכם נאמנה וימתג אתכם בתחומי ההתמחות שלכם. בין היתר נבצע אפיון אתר האינטרנט וכתיבת התכנים, הכנת פרופילים מודפסים ומצגות מתאימים, סיוע בכתיבת רשימות והטמעתן בניו מדיה.

יחסי ציבור באינטרנט

ניהול הסברה ברשת האינטרנט היא אמצעי משלים חשוב להגברת הניראות, לחיזוק המותג, למיצוב המשרד כמומחה בתחומו ולבולטות ביחס למתחרים. מטרת הפעלת תוכנית יחסי ציבור לעורכי דין באינטרנט, היא ליצור נוכחות ברשת לאותו הארגון ולמנף את פעילות יחסי הציבור גם בפלטפורמות מקוונות. פעילות ערה ברשת ונוכחות מוגברת של הארגון בקהילות מקוונות יסייעו ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור של משרד עורכי הדין. 

במסגרת פעילות יחסי הציבור באינטרנט אנו מקימים ומנהלים את הרשתות החברתית למשרד עו"ד כגון פייסבוק, לינקדאין וכיוב', אנו מנהלים את מוניטין הלקוח באמצעות תכנים שאנו מעלים לאתרים שונים ולבלוגים באינטרנט.

השינויים העוברים על כלי התקשורת מחייבים בעלי עסקים בניהול יחסי ציבור גם באינטרנט שכן ביחסי הציבור בתקשורת הכללית אין די ולעיתים חסמי הכניסה של כלי התקשורת הארציים, גבוהים.

רשת האינטרנט, מהווה קרקע פורייה לפרסום, למיצוב ולבניית מוניטין לטווח הרחוק ובזול.

מטרת הפעלת תוכנית יחסי ציבור באינטרנט, היא ליצור נוכחות ברשת לארגון ולמנף את פעילות יחסי הציבור גם בפלטפורמות מקוונות. פעילות ערה ברשת ונוכחות מוגברת של הארגון בקהילות מקוונות יסייעו ליצור תדמית מעודכנת לארגון ויוכלו להוות זרוע נוספת ויעילה למערך יחסי הציבור שלו.

תוכנית העבודה שאנו מציעים כוללת בחינה מדוקדקת של המצב הקיים, זיהוי הפוטנציאל בתוך הארגון, ויצירת תהליך שיביא להגברת השיח על הארגון ברשת.

 יחסי הציבור באינטרנט ובנית מוניטין הלקוח כוללים:
+ בניית התשתית לתהליך העבודה – הגדרת פרופיל, בידול מול מתחרים וקהלי יעד, זיהוי אלמנטים בתרבות הארגונית שיהיו בסיס לעבודת יחסי  
   ציבור (פרסים, מיזוגים, גיוס עובדים חדשים, חדשות והצלחות, הזדמנויות).
+ איפיון ובנייה של אתר אינטרנט במידה ואינו קיים ועדכונו
+ יצירת מאגר תכנים לשימוש מקוון – מקצועיים וייחודיים לארגון, מבוססים מילות מפתח
+ פתיחת בלוגים באתרים כגון סלונה, תפוז, וואלה...
+ פתיחת עמודים רשמיים ברשתות החברתיות וניהול הפרופילים: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, קפה דה מרקר וכן הקמת קהילה בפייסבוק.
+ קישור בין האתר, הבלוג, דף הפייסבוק והמאמרים שיפורסמו באתרים השונים.
+ YOUTUBE הפקת סרטוני תדמית/ טיפים, העלתם באתר והפצתם.

כמי שמתמחים בייעוץ תקשורתי וביחסי ציבור ובהפקת תכנים איכותיים, הרי שמדובר במוצר משלים ומתבקש לפעילות יחסי הציבור המסורתית. אנו משלבים את פעילות היח"צ השוטפת בניהול המוניטין של הלקוח ברשת האינטרנט.

כנסים ואירועים 

אמצעי מצוין למנף תחומים או עשיה של המשרד וללא "שידול", הוא קיומם של אירועי תקשורת הפונים לקהל יעד. באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגים, ניתן לקיים כנסים כאלה או להשתתף בכנסים/ השתלמויות. זו דרך מצוינת למנף את הפעילות מבחינה שיווקית, לחבר את הלקוחות הקיימים וליזום שיתופי פעולה. משרדנו יודע לאתר נושאים, לסייע בבניית התוכן לכנס, לייעץ בשיתופי פעולה, להפיק את האירוע, לפרסמו ולחשוף אותו באמצעי התקשורת. 

קשרי לקוחות / שימור לקוחות

לפני שרצים לאתר לקוח חדש, חשוב למצות את כל האפשרויות בשימורו של לקוח קיים. האחריות לכך אינה מוטלת רק על השותפים (ה- RAIN MAKER ) אלא על כל אחד ואחת מעובדי המשרד. 

בין היתר ננסח מוטו + דף מסרים, נבנה, ננתח רשימתVIP ונציע דרכים לחיזוק הקשר עימם, נקיים סדנת שירות לעובדי המשרד; נכין קלסר קטעי עיתונות; גריד של מכתבי תודה; נמצא דרכים מקוריות לחדש קשר עם לקוחות; ניוזלטר עסקי וכו'... 

כמו כן נעניק יעוץ בשימוש בפלטפורמת המשרד לשיווק. נוביל מחקר שינהל משוב אחר שביעות רצון לקוחות ועוד. 

מיזוגים ורכישות

מוכר משרד או פעילות? מעוניין להתמזג? משרדנו משדך בין משרדים המעוניינים להתמזג או למכור פעילות ויוזם שיתופי פעולה עסקיים.