"איך לשתף פעולה" עם התקשורת היא שאלה מורכבת שאין להקל בה ראש מבחינה אסטרטגית

 

+ שיתוף פעולה נבון ושימוש נבון ביחסי ציבור מושכל יכול למזער נזקים בצורה משמעותית.

+ לסובב את תשומת הלב הציבורית ולהסיט את הדיון למקומות נוחים יותר לארגון המצוי במשבר

+ שיתוף פעולה עם התקשורת יכול להביא ליצירת סימפטיה כלפי הארגון או ראשיו

+ שיתוף פעולה עשוי להכהות במידה מסוימת את עצמת הטיעון של היריב.

+ שיתוף פעולה המנוהל נכון יאזן את הטיית הלב של העיתונאי

 

חוסר שיתוף פעולה מעורר אנטגוניזם ושימוש מניפולטיבי בתקשורת נגדכם 

 

ארגונים רבים הנקלעים למצבי משבר נוהגים להכניס מהר את ראשם לחול בתקווה שהסופה תעבור והחול לא יכנס להם לעיניים וחושבים שהם יכולים לעבור את המשבר ללא יעוץ תקשורת או איש יחסי ציבור

 

אלא שכאשר הם מוציאים את הראש בחושבם לתומם שהסופה חלפה, הם מגלים שהסביבה המוכרת להם נעלמה גם היא והם נותרו מרוטי נוצות

במציאות שכזו שיקום הארגון שקולה לעיתים להקמתו מחדש

 

שיתוף פעולה עם התקשורת קריטי לניהול משבר ולהתנהלות של ארגון שמבקש למצב את עצמו

 

טועים מנהלי ארגונים אם הם חושבים שחוסר שיתוף פעולה עם התקשורת ואי ניהול מדיניות של יחסי ציבור, יניב תוצאות חיוביות עבורם או יחליש את המוטיבציה מצד התקשורת לסקר

 

 

תקשורת יכולה "להרים" ארגון אבל גם "להרוג אותו" ולכן יש צורך ביועץ תקשורת מנוסה בשימוש בכלים מקצועיים לניהול משברים