טעימה


אנחנו כאן להוציא אתכם גדולים. לנו משלמים רק על התוצאות!

אלטרוקסין - התביעה היצוגית
רקע
בשנת 2012 סערה הארץ עת התגלה כי חברות תרופות שינו את הפורמולציה של תרופת האלטרוקסין בלי לעדכן את הנשים המטופלות בתרופה- נשים הסובלות מתת פעילות בלוטת התריס. כתוצאה מכך הוגשה בקשה לתובענה יצוגית.

האתגר
כידוע, ככל שהסכום גבוה יותר וככל שמדובר בחברות ענק, בירורה של תובענה יצוגית עלול להימשך שנים ארוכות תוך שחיקת התובעים.
האתגר היה להנגיש את המידע למאות אלפי חולות, להסביר לציבור את המשמעות, להפעיל לחץ על הגורמים השונים המעורבים כדי שהנושא ישאר על סדר היום הציבורי ויעודד את הנתבעות להגיע לפשרה וכן לאזן בין האינטרסים של התובעים היצוגיים השונים.

אסטרטגיה
הנגשת המידע לציבור, יצירת דרמה סביב הפרשה ושמירתה על סדר היום הציבורי על מנת שהמערכת תהיה מעונינת להביא לסיום ההתנהלות המשפטית.

מהרגע שבו הוגשה התובענה היצוגית פעלנו לריכוז ההקמפיין המשפטי והתקשורתי אצל עו"ד אחד. הוא זה שכינס מסיבות עיתונאים, שליכד סביבו עו"ד אחרים ולבסוף אף זכה להוביל את התובענה בבית המשפט. עם הזמן הוכן מערך הסברה, נעשתה חשיפה של נפגעות כדי לעורר הזדהות ובמשך כל השנים נוהל קשר הדוק עם התקשורת כדי לשמור את העניין בנושא בכלי התקשורת.

קמפיין האלטורקסין הוא דוגמא אחת מיני רבות לניסיון שרכשנו ברבות השנים במתן ליווי תקשורתי לתיקים המתנהלים בבתי המשפט. נסיוננו בשיווק עורכי דין, במתן יחסי ציבור למשרדי עורכי דין ובעיקר ביעוץ תקשורתי למשרדי עורכי דין על כל רגישיותיו מאפשר לא אחת לעורכי הדין להיעזר במוניטין שרכשנו כדי לקדם את עניינם בכלי התקשורת.

 

באר שבע טאצ' - פרויקט הנדלן הגדול והראשון בשכונת פארק הנחל בבאר שבע

האתגר

מדובר בפרויקט שכ – 70% ממנו הוא 'מחיר למשתכן' ותפקידנו היה למכור את הדירות בשוק החופשי שכן מחיר למשתכן היווה סוג של גיבנת על המכירה בשוק החופשי.
בנוסף, מדובר בשכונה בתכנון שעל היזמים היה למתגה בנוסף למיתוג הפרויקט שלהם.

האסטרטגיה
מיתוג שכונת פארק הנחל ובדרך זו לנצל את עובדת היותו של הפרויקט הראשון בשכונה.
מעבר לקמפיין ליצירת לידים שהתקיים בעיקר בפייסבוק, בשלטי חוצות ובעיתונות המקומית פעלנו במישור ההסברתי הן במדיה המסורתית והן בכתבות תוכן שיווקי.
בפרק זמן של חצי שנה פורסמו 60 אייטמים 'מערכתיים' בכלי התקשורת שיצרו מעטפת שיווקית לפרויקט ושימשו את המכירות לפרויקט. אייטמים ישירים שתמכו במכירות כגון התקדמות הפרויקט, מחירים וכיוב'; הסברה עקיפה, זיהוי הפרויקט עם השכונה;  החשת המתלבטים לסגור;  חיזוק תדמית השכונה ושילוב בעלי מקצוע שהם אובייקטיבים;   להראות שהשכונה קורמת עור וגידים ; התמודדות עם התנגדויות; מעורבות בשיח הנדלני ובניית מוניטין ליזמים; אייטמים ששימשו גם לטובת SEO .
בנוסף פורסמו מספר כתבות במסגרת של תוכן שיווקי בזירות נדלן שונות ובמקומונים.
במהלך של שנתיי וחצי זכו השכונה והפרויקט לעשרות כתבות אשר רובן המוחלט מערכתיות וקצתן במסגרת של תוכן שיווקי. הצלחת יחסי הציובר היתה כבירה ומיצגה את השכונה. לראיה, מאז תחילת הקמפיין הואץ קצב השיווקים בצורה משמעותית ובינואר 2021 רשם משרד השיכון בסיפק ש99% מקרקעות השכונה שווקו!
בנוסף, היזמים של פרויקט באר שבע טאצ' זכו למכור את 1000 יחידות הדיור בפרק זמן מהיר יחסית תוך שמירה על רמת המחירים לה ציפו מהיום הראשון ועל הדרך בנו את מוניטין החברות שלהם.

חשוב לציין שאנו מתמחים במתן שירותי יחסי ציבור בתחום הנדלן ונמצאים בקשר הדוק ועקבי עם כל עיתונאי הנדלן מזה שנים רבות במהלך בנינו לעצמנו מוניטין. לא אחת נעזרות בנו חברות נדלן שמבקשות לנצל את המוניטין הטוב והאמינות שיש לנו שבזכותם הן זוכות לחשיפה איכותית ובמקרים מסוימים ניתן לומר שהמוניטין שלהן נבנה על בסיס המוניטין שלנו.

 

ניהול יחסי הציבור של הכנסים השנתיים של איגוד אדריכלי הנוף

האתגר

מעמד אדריכלות הנוף בישראל לא היה קיים. פעילותו של האיגוד ותפקידו בציבוריות הישראלית גם היא לא היתה קיימת. היה צורך לרומם את מעמד אדריכלות הנוף, ליצר ביקוש לתחום כדי לענות על מחסור באדריכלי הנוף ולחזק את יוקרת המקצוע. מאחר שתקציב האיגוד היה מוגבל הוחלט למקד את מאמצי היחצ סביב הכנס השנתי במשך מספר שנים.

אסטרטגיה
מינוף הכנס השנתי לטובת חשיפה תקשורתית
מלכתחילה נוספה חשיבה תקשורתית כחלק ממערך השיקולים בעת בנית הכנס על מנת שהוא יהיה אטרקטיבי גם לעיתונות. במהלך הפעילות על הכנסים, זכה האיגוד לחשיפה בלתי רגילה, עשרות משרדי אדריכלים זכו לחשוף עבודות שלהם, ההשתתפות בכנסים היתה מעל ומעבר למצופה, מקצוע אדריכלות הנוף זכה לתחיה כל פעם מחדש.
בזכות החשיפה הונגשו אדריכלי הנוף לכלי התקשורת והמודעות לעבודתם התחזקה.

יחסי ציבור לאיגוד המתכננים ושיווק הכנס השנתי
האתגר
איגוד המתכננים אינו גוף הומוגני מאחשר שחלק מחבריו עובדי מדינה, חלקם נמצא באקדמיה וחלק אחר בשוק הפרטי. עקב כך, ניהול יחסי ציבור לאיגוד כאיגוד היא משימה מאתגרת.
זו אחת הסיבות שלמרות שמדובר באחד מהארגונים הותיקים בישראל, הוא לא מוכר.
אחד האמצעים לחשוף את האיגוד ולהביא לידי ביטוי את עוצמתו היא באמצעות קיומו של כנס שנתי מקיף ומקצועי.

אסטרטגיה
חשיפת הכנס השנתי בפני נדלניסטים על ידי הצעה של חבילות פרסום ושיווק
במקביל התאמה של חלק מהתכנים כך שיהיו הן בעלי אופי פופולרי יותר והן שיהיו אטרקטיבים תקשורתית.

במהלך השנים הצלחנו לגייס חסויות בסכומים גבוהים שלא רק כיסו את עלות הכנס אלא הותירו עודף, הגענו לחשיפה תקשורתית ובעיקר הפכנו את כנס האיגוד לאירוע שמושך אליו באופן עקבי למעלה מ 800 איש ואישה ואת האיגוד לארגון שכבר אין יזם או גוף העוסק בנדלן שלא שמע עליו.

 

קמפיין לקידום העתירה בעניין גלעד שליט

בחודש יוני 08' נעשתה פניה לקברניטי השלטון ע"י הוריו של גלעד שליט באמצעות פרקליטיהם, שעניינה בקשה שלא להסיר המצור הכלכלי מעל עזה, עד שיוסדר עניינו של החייל.

במהלך החודש ניהלנו קמפיין תקשורתי מאסיבי שמטרתו היתה ללחוץ על מקבלי ההחלטות לכלול את עניין החייל בקבלת ההחלטות הנוגעות להסדרים עם החמאס.

במשך כשלושה שבועות ניהלנו מאבק תקשורתי במסגרתו תיאמנו עשרות ראיונות לכלי התקשורת כדי לגייס את דעת הקהל.

במהלך החודשים שלאחר מכן ניהלנו את המהלך התקשורתי בכל התפתחות שהיתה בהקשר זה החל מהבגץ שהוגש, דרך ההתכתבויות עם עמוס גלעד.

 

הפעילות אכן הניבה אמפטיה חסרת תקדים ולחץ על הממשלה והעמידה את נושא גלעד שליט על ראש סדר היום התקשורתי במשך ימים רבים.

פעילותנו התקשורתית כללה תיאום ראיונות לנעם שליט, לפרופ' אריאל בנדור, לעו"ד אלדד יניב ולאישים נוספים שתמכו במהלך, החל מערוצי הטלויזיה והרדיו, דרך עיתונות כתובה וכלה באינטרנט.

 

ניהול המאבק בתיקון חוק התכנון והבניה
האתגר

בחודש פבואר 2012 התאספה קבוצה של בכירים מתחום התכנון והבניה כדי לדון בכוונת הממשלה לאשר בבהילות את הרפורמה בחוק התכנון והבניה. מדובר היה ברפורמה משמעותית שלדעת אותם אנשי מקצוע היתה מוטעית ואחריתה היתה לפגוע בהליכי התכנון והבניה בישראל. הבעיה היתה שמדובר באנשי מקצוע פרטיים שאינם מאוגדים ואף מתחרים זה בזה. חלקם גם ניזונים ממשרדי ממשלה.

האסטרטגיה

הוחלט לתת למאבק שם ולגייס תרומות לניהול המאבק תוך כדי תנועה וכך נולד קמפיין 'לא זו הדרך - לעצירת הרפורמה בתכנון והבניה'

מדובר בקמפיין אינטנסיבי שנמשך מספר שבועות וכלל יעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, לובי, קמפיין פרסומי ועוד.
בעקבות מהלך מאומץ שמשך מספר שבועות, הצלחנו להביא להקפאת הרפורמה בתכנון ובניה. 
מטה לא זו הדרך הוקם על ידי אדריכלים, מתכננים, שמאים ועוה"ד כולם מתחום התכנון והבניה.
במהלך מספר שבועות התגבשו, סביב היוזמה לעצירת הרפורמה, בכירי עולם התכנון והבניה וכמעט כל הארגונים המקצועיים העוסקים בתחום.
במשך הקמפיין הזינו אנשי המקצוע את העיתונות במידע רב ערך והיו שותפים באינספור כתבות שהביאו לקעקועה של הרפורמה.
הקמפיין כלל מודעות גדולות בעיתונות הכלכלית, אירועי תקשורת, הודעות לעיתונות ותדרוך עיתונאים, תיאום בין ארגונים, גיוס ארגונים ופרטים, פעילות מול חברי כנסת, אנשי ממשל וממשלה ועוד.

 

הייטק-זון - מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק

האתגר
הפיכת המועדון להיות המועדון הבולט

האסטרטגיה
ניהול מוטה יח"צ. האתגר שעמד בפני מקימי המועדון היה חסר תקדים – לתת פייט לענקים כמו מועדון חבר ולהיות רלוונטי לציבור העובדים התובעני בישראל. תפקידנו בכוח היה לבנות מוניטין למועדון ולייצר יחסי ציבור אקטיבים. הייטקזון יודעת לתת את המבצעים השווים ביותר בכל אירועי מכירות, להוציא סטטיסטיקות הנוגעות להרגלי צריכה ולתת מענה שוטף לבקשות מצד עיתונאים.

תוצאה
בתוך מספר שנים הפך הייטקזון למועדון שכמעט כל חברות ההייטק משלמות לו דמי חבר והוא מקיף כמעט את כל עובדי ההייטק.
בכל אירוע מכירות העיתונאים פונים דבר ראשון להייטקזון .
משרדנו מלווה גם את כל שיתופי הפעולה בין המועדון לחברות הנדלן הגדולות במשק, מה שמסייע להצלחת כל מבצעי הנדלן!

 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת

צור קשר